Aku di Kandang Macan: A Sounds+Stories project

AkudiKandangMacan2

Aku di Kandang Macan
A Sounds+Stories project by Warmwild
21 Juli 2013
Jam 18.30 di C2O Library

Bagi kami, dan mungkin juga bagi sebagian besar orang, setiap hal berharga. Sesederhana membuka kulkas dan menemukan botol bir dengan isi yang tibatiba saja tinggal separuh. Ada cerita panjang di balik minuman yang hilang atau tersisa. Ada begitu banyak kemungkinan yang mengambang di udara dan menantinanti untuk diceritakan dengan segala macam perspektif.

Dalam “Aku di kandang macan” kami bercerita dengan perspektif kami masingmasing mengenai kandang macan, sebuah rumah dan studio musik yang cukup terkenal di scene musik rock Surabaya. Karya ini terangkum dalam 2972 detik ambience drone dan 1815 kata fiksi bebas.

Warmwild adalah Novielisa dan Ign Ade. Bermula pada bulan Januari 2013, keduanya sepakat untuk memulai kolaborasi atas nama Warmwild. Project pertama berjudul “Love is a bore” sebuah animasi untuk festival komik Cergamboree di Surabaya. “Aku di Kandang Macan” adalah project yang kedua.

www.warmwild.blogspot.com
Twitter: @warmwildAkudiKandangMacan2

Aku di Kandang Macan

A Sounds+Stories project by Warmwild
21 July 2013
6.30pm at C2O library & collabtive

For us, and probably also for most people, every thing is precious. As simple as opening the fridge and finding a bottle of beer with the content reduced by half. There is a long story behind the missing or remaining drink. There are so many possibilities that float in the air, waiting to tell all sorts of perspectives.

In “Aku di Kandang Macan”, we talked of our stories in Kandang Macan, a home and a music studio of renown in the rock music scene in Surabaya. This work is summarized in 2972 seconds of drone ambience and 1815 words of free fiction.

Warmwild is Novielisa and Ign. Ade. Beginning in January 2013, the two agreed to start collaboration on behalf of Warmwild. The first project entitled “Love is a bore” is an animation first debuted in a comics festival Cergamboree in Surabaya. “Aku di Kandang Macan” is their second project.

www.warmwild.blogspot.com
Twitter: @warmwild

Email | Website | More by »

An independent library and a coworking community space. Aims to create a shared, nurturing space, along with the tools and resources for humans (and non-humans) for learning, working, and connecting with diverse communities and surrounding environment—for emancipatory, sustainable future. More info, visit: https://c2o-library.net/about/ or email info@c2o-library.net

Leave a Reply